3 Şubat 2013 Pazar

Uluslar arası nakliyat mı?

Nakliyat denince akla önce evden eve nakliyat gelir, bunun yanı sıra uluslar arası nakliyat da önemli bir yer tutar, şehir içi nakliyat ise bu sektörün en küçük ayağını oluşturmaktadır.

Uzun yıllar uluslar arası nakliyat firmasında çalıştım binlerce kilometre yol yaptım, başlarda daha çok bir macera olan ilgim artık hayatımın önemli bir yerini oluşturmaya başladı, en son 1987 yılında uluslar arası taşımacılıktan ayrılarak evden eve nakliyat sektöründe bir fiil çalışmaya başladım, uzun yol gidener iyi bilir alışkanlıktır yola çıkmyınca özlersiniz çıkıncada Memleketini özlersin, sonunda şu karara vardım, ayağım hep kendi ülkemin toprklarında kalsın hem aileme hemde halkımıza hizmet vermenin huzurunu yaşa nakliyat firmasıysak ha uluslar arası ha evden eve demekten vazgeçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.