11 Şubat 2013 Pazartesi

Ayda Mosharraf O ses sensin

 Ayda yine yaptın yapacağını

Nihayet bugün halk oylamasında gerçek bir oylama yapıldı hak eden herkes hakkını aldı, Bir ses yarışmasında insanların fiziksel özelliğine göre oy verilmesi sisi güzel olan ve o oylamayı hak eden her insan için bir vebaldir, hak yemektir, Yapılan araştırmaya göre oy gönderen sektörler içinde en dikkat çekici olan evden eve nakliyat firmaları olmuş Erkam ile Ayda arasındaki mücadelede evden eve nakliye yapanlar ayda taraftarı uluslar arası taşımacılık yapanlar ise Erkam' a oy gönderdikleri belirlendi, Ayda Hak ettiği yeri buldu peki Erkam'ın sesi kötümü? asla güzel bir ses keyflede dinledim, ama Ayda söz konusu olunca tabii ki ayda hak etti bu oyları, garip bir durum genel aanlamda baktığımızda son 8 yrışmacıda çok başarılı bir performan sergiledi hatta şarkının orjinalini dinlemektense ben onları dinlemekten çok daha keyf aldım ya bunlar gerçekten çok profesyonel yada ben amatör insanları dinlemekten keyf alıyorum, haani bir enstrumanı cd den veya tv den dinlemek var birde canlı dinlemek var arasında uçurum var, özellikle bağlama karşında birisi bağlama çaldığında yüreğinin içine işlememesi mümkün değil ama bu kayıda alınınca ruhunu biraz olsun kaybediyor.

Acun medya'ya teşekkür etmek gerek, Acun çok doğal bir insan ve oldukça da başarılı, bu sesleri bizlere kazandırdığı için ve keyifli programlar yaptığı için teşekkür ediyorum.

Tavsiye kitaplar